سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و همچنین مواج بودن دریا در بخش‌هایی از سواحل شمال و جنوب خبر داد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در برخی نقاط آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌ها و ارتفاعات گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

سه‌شنبه در برخی نقاط آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان، دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران، شمال سمنان و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و خراسان رضوی و چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی نقاط آذربایجان شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، البرز، تهران، شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب شرق سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

همچنین طی ۵ روز آینده در شمال شرق، نوار شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب غرب و مناطقی در مرکز کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا سه‌شنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد خبر 856837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha